Úvod / Produkty / Nosné vidlice / Na ISO (FEM) dosky

Na ISO (FEM) dosky



Vidlice na štandardnú ISO (FEM, ITA) dosku


Základné dva parametre, podľa ktorých sa rozlišuje štandardný typ nosnej dosky:

  • Výška nosnej dosky, parameter Y - triedy 1,2,3 a 4.
  • Vzdialenosť od spodnej hrany nosnej dosky po zem, parameter Z - typ vidlíc A alebo B.
  • Nosnosť vidlíc sa uvádza v kilogramoch na vyloženie v milimetroch a je priamo úmerná prierezu materiálu, uvádza sa na celý pár.
iso

Napríklad:
  • prierez 80x40 má nosnosť 2000 kg pri vyložení ťažiska bremena 500 mm
  • prierez 100x40 má nosnosť 2500 kg pri vyložení ťažiska bremena 500 mm



ISO dosky, nosnosti


Nová pätka a nový dizajn zaisťovacieho kolíka
Pri u nás dodávaných vidlíc došlo v minulom roku k vylepšeniu hornej pätky a to tak, že zväčšil šírku nosnej pätky a skvalitnil zvar. Zmenil aj dizajn zaisťovacieho kolíka.

Novým dizajnom hornej pätky bolo dosiahnutie kvalitnejšieho zvaru.
Výhoda: Podstatné zníženie tlaku v oblasti zvaru pri štandardnej záťaži

Bočný zvar je výrazne vylepšený
Výhoda: Zvýšenie odolnosti pri bočnom nakladaní

Nová pätka bude mať takú šírku ako je šírka samotnej vidlice
Výhoda: Nosná vidlica tak môže byť veľmi blízko nosnej doske


Nový dizajn zaisťovacieho kolíka

VÝHODY:


  • dizajn s 45° uhlom
  • otočením je kolík zdvihnutý o 17 mm hore a zafixovaný
  • žiadny dotyk zaisťovacieho kolíku s nosnou dosku pri pohybe s vidlicou
  • kovový zaisťovací kolík – vysoká odolnosť proti hrubému zaobchádzaniu
  • veľmi robustná pružina
  • zlepšená bezpečnosť produktu: prekĺzavanie vidlice na nosnej doske nie je možné
  • pozinkovanie chráni proti korózii
  • nový kolík: kovaný za studena – dokonca viac odolnejší proti hrubému zaobchádzaniu



Pre postúpenie dopytu / objednávky kontaktujte nášho produktového manažéra:

Mgr. Martin Hujčák
Tel.: +421 43-430 25 63
Mobil: + 421 905-198 013
E-mail: hujcak@cemat.sk



Na ISO (FEM) dosky
Pověřený obchoník: Martin Hujčák, +421 905 198 013,


Všetky práva vyhradené Čemat s.r.o. © 2013

Vytvořeno v Eline.